Σελίδες

22/9/13

Συνέντευξη στο Diary of a Beauty Addict & Life update !!!!

Καλημέρα κορίτσια μου!!!
Τι κάνετε??

Επιτέλους βρήκα χρόνο για να ανανεώσω το blog και να σας πω τα τελευταία νέα μου.Πριν από 2 βδομάδες αποφάσισα να συμμετάσχω στην στήλη "Blogger Spotlight" του blog "Diary of a Beauty Addict που το έχει η γλυκιά Ελευθερία .Οι ερωτήσεις ήταν πολύ ωραίες και ήθελα λίγες ακόμα(χιχι).Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξή μου εδώ!!!!


Τώρα όπως θα ξέρετε οι περισσότερες ακόμα πηγαίνω σχολείο και δε 3η Λυκείου.Λόγω της τελευταίας τάξης και όπως όλοι ξέρουμε 3η Λυκείου=Πανελλήνιες,έχω περιορισμένο χρόνο για ανανέωση του blog.Σας ζητώ να με συγχωρέστε για την αργοπορία μου και να κατανοήσετε τον λόγο .Έχω πάρα πολλά πραγματάκια για να σας μιλήσω αλλά δεν έχω όσο χρόνο θα ήθελα.Παρόλα αυτά δεν έχω τόσο τρομερό άγχος όσο νόμιζα και προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου.

πηγή:GOOGLE
Εύχομαι να περνάτε όλες καλά ,στηρίξετε με να καταφέρω να γράψω καλά ,ευχηθείτε μου καλή δύναμη και καλό κουράγιο!! 
Να περνάτε καλά!!
πηγή εικόνας keep calm:
Google