Σελίδες

2/7/13

June Favourite's

Καλημέρα κορίτσια!!!
Μιας και έχω να γράψω αρκετό καιρό καιρό ,είπα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που ξεχώρισα αυτό το μήνα περισσότερο.Δεν είναι ακριβώς αγαπημένα αλλά θα έλεγα πολύ-φορεμένα.

Σχεδόν κάθε μέρα φορούσα στο πρόσωπό μου την bb cream από την Carroten .Έχω γράψει ένα σχετικό review αν θέλετε ρίξε μια ματιά.Στη συνέχεια ένα ρουζ από τη Mac ,το tenderling .Είναι ένα χρώμα ανάμεσα σε καφέ και ρόζ ,πάρα πολύ απαλό και ιδανικό για το πρωί.Άλλο ένα ρουζ ,αυτή τη φορά από τον KORRE ,στην απόχρωση peach.Είναι σε μορφή στικ και κάνει πολύ εύκολη την εφαρμογή του.Δύο προϊόντα απο την Maybelline τα οποία ,πραγματικά λάτρεψα!!! Το πρώτο είναι ...τι άλλο.. η μάσκαρα The Rocket και ένα μολύβι ματιών από τη σειρά Color Show στην απόχρωση chamrbray blue.Τη μάσκαρα πραγματικά τι λάτρεψα .Δίνει όγκο και μήκος .Αρνητικό της είναι ότι δεν μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα .Το μολύβι έχει μια μέση διάρκεια μέσα στο μάτι ,ενώ είναι αρκετά έντονο.Το χρησιμοποιώ επίσης και σαν eyeliner στο κινητό βλέφαρο.Από τα προϊόντα μακιγιάζ έχω να σας δείξω 2 βερνίκια νυχιών.Το πρώτο είναι του KORRE στο χρώμα pomegranate 14 και το δεύτερο από ESSIE στην απόχρωση navigate her.
Από προϊόντα περιποίησης ,το αφρόλουτρο της LE PETIT MARSEILLAIS με άνθη πορτοκαλιάς.Στη συνέχεια την κρέμα της LA ROCHE-POSAY .Έχω κάνει επίσης ένα αναλυτικό review.Δύο πραγματάκια που τώρα το καλοκαίρι τα θεωρώ απαραίτητα.Τα προϊόντα περιποίησης για τα πόδια από την AVON με άρωμα lime mojito.Αυτή τη περίοδο χρησιμοποιώ το σπρέι και την ενυδατική κρέμα .Τέλος άφησα κάτι που είναι εξίσου σημαντικό.Της αποτριχωτικές ταινίες της VEET με αλόη για ξηρό δέρμα. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι πλέον δεν πονάνε τόσο πολύ,όσο παλιότερα.Το λέω γιατί είχα δοκιμάσει πιο παλιά αλλά με πόνεσαν αρκετά και απο τότε δεν ξαναέπιασα στα χέρια μου αποτριχωτικές ταινίες , ως τώρα χρησιμοποιούσα ξυραφάκι..
Αυτά για τώρα .. 
΄Εχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα??