Σελίδες

10/7/13

Πράσινος Άργιλος Γαλλίας

Καλησπέρα κοριτσάκια μου !!

Κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα από τις διακοπές μου και έχοντας βρει internet αποφάσισα να σας δείξω ένα προϊόν που έχω εδώ και αρκετό καιρό.Το εν λόγω προϊόν ονομάζεται πράσινος άργιλος.
Αρχικά να σας πώ 1-2 πράγματα για τον άργιλο.
Ο πράσινος άργιλος καθαρίζει την επιδερμίδα ,ρυθμίζει την έκκριση στίγματος και βοηθά στην σμίκρυνση των πόρων. Χρησιμοποιείτε κυρίως από λιπαρά δέρματα και όχι τόσο από ξηρά ή ευαίσθητα.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες περιοχές του σώματος εκτός από το πρόσωπο για σύσφιξη και τόνωση!!
η φωτογραφία τραβήχτηκε στην πανέμορφη Κυλλήνη

 Ο άργιλος Γαλλίας από την εταιρία biokal κάνει όλα τα παραπάνω και βρίσκεται σε μορφή σκόνης ή πάστας .Το μικροσκοπικό ,αυτό,πραγματάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το πρόσωπο   και για το σώμα μας.Προσωπικά έχω μια μέτρια άποψη .Δεν μπορώ να πώ ότι είδα διαφορά αλλά ούτε ότι δεν έκανε τίποτα .Καθάριζε το δέρμα μου στο πρόσωπο ,όσο και στο σώμα(γιατί ναι το χρησιμοποίησα και εκεί).Για την κυτταρίτιδα όπως λέει ότι βοηθά δεν παρατήρησα κάποια διαφορά.Στο πρόσωπο όταν τελείωνε η μάσκα  και την ξέβγαζα παρατηρούσα ότι είναι πολύ απαλό.Η ποσότητα του είναι πραγματικά τεράστια.Έχει 150 ml  και κοστίζει γύρω στα 4 euro.Συνοπτικά είναι πολύ καλή μάσκα για την τιμή της,για το δικό μου δέρμα δεν είδα τρελή διαφορά αλλά θα την ξανά αγόραζα για την υπερβολική ποσότητα της .Επίσης να ξέρετε ότι σε μερικά νησιά της χώρας μας ο άργιλος είναι σε άφθονη ποσότητα και μπορεί ο καθένας να πάρει χωρίς να πληρώσει.
Αυτά για τώρα.
Έχετε δοκιμάσει τη μάσκα??