Σελίδες

11/6/13

REVIEW :Keratilnology by Sunsilk

Καλησπέρα κορίτσια μου!!

Ξέρω ,ξέρω έχω καιρό να κάνω post αλλά είχα εξετάσεις.Ευτυχώς σε 2 μέρες τελειώνω και μιάς  που βρήκα χρόνο από το ανυπόφορο διάβασμα είπα να σας μιλήσω για ένα μεγάλο κεφάλαιο,τα μαλλιά! Συγκεκριμένα για τα προϊόντα της σειράς keratinology ,τα οποία είναι θαυματουργά ,πραγματικά!!
Πρόσφατα έκανα μια μικρή αλλαγή στο χρώμα τών μαλλιών μου και ήθελα προϊόντα τα οποία θα ενυδατώνουν την τρίχα μου.¨Ετσι σαν την τρελή μέσα στο hondos ,με διακόσιες κοπέλες να με ρωτάνε αν χρειάζομαι βοήθεια κλπ ,κάθισα μισή ώρα να βρώ το σαμπουάν κλπ  που θα ήταν για μένα. Να μην σας πολυλογώ .Τα είδα και τα πήρα με την πρώτη .Αρχικά είπα να δοκιμάσω το σαμπουάν και τη μαλακτική κρέμα για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.Προτίμησα να αγοράσω αυτά ,επειδή απο τη βαφή και όλα τα προϊόντα (οξυζενέ,ντεκαπάζ,λουσίματα,κλπ) είχαν αφυδατωθεί αρκετά.Για μάσκα μαλλιών μιας και έπρεπε επέλεξα την μάσκα λάμψης για βαμμένα μαλλιά.



Η ΓΝΏΜΗ ΜΟΥ:
Πραγματικά δεν έχω δοκιμάσει καλύτερα!!Ενυδατώνουν τα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά και παράλληλα ,τα κάνουν πολύ μαλακά.Η μάσκα δε,εξαιρετική.Δίνει αρκετή λάμψη και ασφαλίζει το χρώμα ώστε να μην έχω τίποτα περιπέτειες! Τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 βδομάδες και έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά.Φορμάρονται πιο εύκολα και δίνει την φυσική καμπύλη της μπούκλας που έχω.Δεν έχω χρησιμοποιήσει αφρό εδώ και πολύ καιρό (εκτός απο το μετάξι Chi).Το μόνο αρνητικό είναι τα mL.Το σαμπουάν έχει 200mL ,η μαλακτική κρέμα 180 mL και η μάσκα επίσης 200 mL.Είναι πολύ λίγη ποσότητα σε σχέση με κάποια αλλά προϊόντα μαλλιών που έχουν τη διπλάσια.Η τιμή του νομίζω γύρω στα 4 euro αλλά πρόσφατα είδα στο σούπερ-μάρκετ της γειτονιάς μου ότι έχουν 2,10 euro.Θα τα ξανα αγόραζα σίγουρα!!

Αυτά απο μένα.
Από Πέμπτη πιο συχνά post.
Τα έχετε δοκιμάσει??Πείτε μου κάτω στα σχόλια.
Τα λέμε σε λίγες μέρες.
Εύη