Σελίδες

17/6/13

Castalia Laboratoires Dermatologiques

Καλησπέρα κορίτσια!!
Τι κάνετε??

Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω κάποια πραγματάκια της εταιρίας Castalia. Πρίν από περίπου ένα μήνα είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου στείλουν 5 δείγματα απο τα προϊόντα τους,2 εκ των οποίων ήταν αντηλιακά.
Λίγα πράγματα για την Castalia:Είναι φαρμακευτική εταιρία με προϊόντα για την περιποίηση προσώπου,σώματος και κεφαλής. Τα προϊόντα της είναι δερματολογικά ελεγμένα και σχεδιασμένα για την ελαχιστοποίηση εμφάνισης αλλεργιών.Αυτά έλεγε το φυλλάδιο με πληροφορίες .


Το πρώτο δείγμα είναι μα ενυδατική καταπραϋντική κρέμα για την ευαίσθητη επιδερμίδα (ρόζ φυλλάδιο).Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα διότι ήθελα να είναι κλειστή για να σας τη δείξω .Στη συνέχεια έναν ορό ανάπλασης(μπλέ φυλλάδιο) για όλους τους τύπους επιδερμίδας κατάλληλο κυρίως για τις πιο ώριμες επιδερμίδες.Εξίσου δεν το έχω δοκιμάσει 1ον γιατι το ήθελα κλειστό και 2ον διότι είμαι πολύ νέα για σημάδια γήρανσης.Θα το δώσω στη μαμά μου που το χρειάζεται.Τρίτο κατά σειρά ένα gel καθαρισμού για λιπαρές ή με τάση ακμής επιδερμίδα (πράσινο φυλλάδιο).Αυτό δεν άντεξα και το δοκίμασα την πρώτη κιόλας μέρα.Βέβαια είναι δείγμα και δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα.Αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν είχα πολύ στίγμα στο πρόσωπό μου. Τελευταία είναι 2 δείγματα αντηλιακών(πορτοκαλοκόκκινο φυλλάδιο) ,το ένα με χρώμα και 30spf και το άλλο χωρίς χρώμα με 50 spf .Λοιπόν τα δοκίμασα λίγο περισσότερο κοντά στις 5 μέρες.Είδα μια μικρή διαφορά στο δέρμα μου από ότι ήταν πρίν βάλω αντηλιακό αλλά και πάλι όχι πολλά πράγματα.

Χωρίς να θέλω να προσβάλω την εταιρία ,αυτό που πραγματικά με ενόχλησε είναι η μυρωδιά των 2 προϊόντων που δοκίμασα απο τα 3.Η αντηλιακή με το χρώμα  και το gel καθαρισμού.Δεν θέλω να μπώ σε λεπτομέρειες γιατί δεν έχω δοκιμάσει  αρκετό καιρό τα προϊόντα τους.Ωστόσο θα αγόραζα την αντηλιακή χωρίς χρώμα σε full size για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Σας δίνω  το site  της Castalia  και την σελίδα τους στο facebook.Ευχαριστώ και πάλι την Castalia που μου έστειλε αυτά τα δείγματα απο τα προϊόντα της και μου έδωσε την ευκαιρία να την γνωρίσω.Επίσης δεν έκανα κάποιο giveaway στα προϊόντα ,διότι δεν ήθελα  να σας δώσω ένα οποιοδήποτε που δεν έχω δοκιμάσει.
Αυτά απο μένα 
Τα λέμε πολύ σύντομα.
Εύη