Σελίδες

11/5/13

My Spring/Summer Best Products

Καλησπέρα και  Χριστός Ανέστη!!!
Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε!!Μετά από τόσο καιρό και έχοντας το κατάλληλο mood θα σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για την άνοιξη και το καλοκαίρι(ακούστηκε λες και κάνω διαφήμιση).


Βερνίκια!Τι καλύτερο από τα περιποιημένα άκρα το καλοκαίρι και την άνοιξη.Έχω 5 αγαπημένα μανό για αυτήν την εποχή τα οποία είναι:
Korres No 16 (flamingo pink),No32(light mocca), No14 (pomegranate).Τα λατρεύω ,ειδικά το flamingo pink πιστεύω ότι είναι ένα χρώμα που φοριέται συνέχεια όλη την άνοιξη και όλο το καλοκαίρι.
China Glaze No 717 (grape juice)  Αυτό να πω την αλήθεια είναι δώρο από μια φίλη .Στην αρχή δεν μου πολύ-άρεσε διότι  δεν μ' αρέσει το μοβ αλλά, μετά που το έβαλα μια δυο φορές ήταν πολύ ωραίο.
Essie No 369 (dramatic drachmas) Ένα καρπουζί χρώμα για το οποίο και τρελαίνομαι.Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα στην κολεξιόν,νομίζω έχει καταργηθεί .
Αγαπημένη κρέμα σώματος,  από body shop η coconut body milk. Το άρωμα της καρύδας με συνοδεύει σε όλη την άνοιξη (το καλοκαίρι προτιμώ κάτι πιο φρουτένιο ή δροσερό).Δεν μου αρέσει να βάζω άρωμα το πρωί τώρα την άνοιξη, γι' αυτό προτιμώ τα body milk με άρωμα ή τα body butter .
Αγαπημένα και πολυφορεμένα κραγιόν/lipgloss για την ανοιξή και το καλοκαίρι είναι το So Chaud από mac , το No44 (orange) από τον Korres και το Berries and Cream από Avon Οι περισσότερες θα τα έχετε δει .Ένα πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν και ένα αντίστοιχο lipgloss .Το gloss της avon είναι ένα γλυκό ρόζ ιδανικό για την άνοιξη.
Αγαπημένα μολύβια ματιών είναι από την Seventeen No34(papagalo) ,No38 .Είναι διαφορετικές σειρές αλλά στον ίδο χρωματικό τόνο.
Αγαπημένο bronzer είναι απο το body shop No 01(golden bronze).Το έχω εδώ και 2 χρόνια περίπου, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ακόμα.Είναι το καλύτερο shimmer bronzer  που έχω δοκιμάζει μέχρι στιγμής .Ειδικά όταν μαυρίζω άλλο πράγμα.

Αυτά είχα να σας πω!Ελπίζω να πήρατε κάποιες ιδέες .Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάτι ή τι σας άρεσε ??
Σας φιλώ Εύη