Σελίδες

16/5/13

L'OREAL Elvive Extraordinary Oil

Καλημέρα..
Έχοντας λίγο χρόνο από το διάβασμα για τις εξετάσεις είπα να σας δείξω την άποψή μου για το λαδάκι της L'oreal .

Τα μαλλιά μου είναι μπούκλες ,ξηρές και με ελάχιστες κατεστραμμένες άκρες.Οπότε κάθε λαδάκι που είναι για πιο απαλά μαλλιά είναι δεκτό.Ισχυρίζεται ότι δίνει ευεργετική ζωντάνια,απαλό άγγιγμα και μεταξένιο φινίρισμα. 
Λέω γιατί όχι ,άφησα στην άκρη το Chi  που για μένα είναι top  και για 2 μήνες σχεδόν χρησιμοποιούσα μόνο το extraodinary oil.Καταρχάς να πώ πως έχει πολλαπλές χρήσεις δηλαδή μπορείτε να το βάλετε πρίν το λούσιμο ,πριν το χτένισμα και μετά. Τουλάχιστον εγώ έτσι το χρησιμοποιούσα.Δοκίμασα να το βάλω και κατά τη διάρκεια του λουσήματος αλλά δεν είδα διαφορά.
Για μένα καλύτερο είναι να το χρησιμοποιώ μετά το φορμάρισμα ,που συνήθως δεν κάνω,άρα μετά το χτένισμα.Ξεμπερδεύει τα μαλλιά και δεν σπάνε στο χτένισμα.Είδα μια αλλαγή  στο πάνω μέρος των μαλλιών μου αλλά όχι στις άκρες  Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο μετά το φορμάρισμα για να έχω απαλά μαλλιά και στις άκρες βάζω το Chi.

                                                                   Αυτά για τώρα.Εσείς το έχετε δοκιμάσει??
Πώς σας φάνηκε??
Τα λέμε στο επόμενο post 
Εύη