Σελίδες

25/5/13

Garnier Καθαριστικό Προσώπου με Εκχύλισμα Σταφυλιού

Καλησπέρα !!
Τι κάνετε???



Κορίτσια σόρρυ αλλά,έχω εξετάσεις και αφιερώνω διπλό χρόνο στο διάβασμα!!!Τι να κάνω όμως είπα να ξεδώσω βρε αδερφέ λίγο και να ανανεώσω το blog  μιας και το έχω παρατήσει.Σήμερα σας δείχνω το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου από την Garnier (oo yes) με εκχύλισμα σταφυλιού για μικτές επιδερμίδες.


Το χρησιμοποιώ περίπου 3 μήνες και αυτό είναι το 2ο μπουκαλάκι που παίρνω.
Έχω καταενθουσιαστεί !Πλένομαι πρωί βράδυ και αφαιρώ και το μακιγιάζ ,αν και δεν είναι για κάτι τέτοιο.Μυρίζει πολύ ωραία και δίνει μια φρεσκάδα στο πρόσωπο.Κάνει πλούσιο αφρό και καθαρίζει τους πόρους μου σε βάθος.Το μόνο αρνητικό/θετικό για μένα είναι ότι μετά με τραβάει λίγο στο πρόσωπο. Αλλάαα βάζω σε ένα βαμβακάκι ροδόνερο και περνάω το πρόσωπό μου και είμαι εντάξει.Κοστίζει γύρω στα 5 ευρό αλλά τώρα στα hondos έχουν βάλει προσφορά και το πήρα 2 και κάτι.
Αυτά για τώρα!!! 
Έχετε δοκιμάσει το καθαριστικό???
Εύη