Σελίδες

17/5/13

Πρώτο Βραβείο

Καλησπέρα ή Καληχύντα ή Καλημέρα
Μία η ώρα και μή έχοντας ύπνο καθόμουν και χάζευα ,μέχρι που είδα ότι έχω ένα βραβειάκι απο τίς Ιωάννα και Σοφία του La vie en rose.Ευχαριστώ πάρα πολύ τα κορίτσια που μου χάρισαν το βραβείο  αυτό.

Κανόνες για το βραβείο :

1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.

2. Απαντάς στις ερωτήσεις.

3. Δίνεις κι εσύ με την σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.

4. Ενημερώνεις για το βραβείο.

5. Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.


Ερωτήσεις : 

1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
2. Ποιο το θέμα του blog σας/ με τι ασχολείται;
3. Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας;
4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;

6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε;

8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;

9. Ποια είναι τα χόμπι σας;

Απαντήσεις:
1.Η αγάπη μου για τα καλλυντικά.
2.Το blog μου ασχολείται με την ομορφιά κυρίως.
3.Από παντού.!!
4.Σίγουρα..Η προετοιμασία είναι το πάν.
5.Αρκετές αλλά ακόμα είναι στο προσχέδιο.
6.Δυστυχώς όχι όσο θα ήθελα λόγω των μαθημάτων.
7.Συνήθως δεν υπάρχει κατάλληλη ,αρκεί να μου έρθει ή "φλασιά".
8.Προσπαθώ να ανεβάζω post όσο πιο σύντομα γίνετε.
9.blogging ,μαγειρική και τα χειροποίητα σαπούνια.

Με τη σειρά μου δίνω το βραβείο στα επόμενα 11 Blogs: