Σελίδες

13/4/13

Review: La Roche Posay Effaclar Duo

Γεια σας !!
Τι μου κάνετε??
Επιτέλους μπόρεσα να κάνω post.Αυτές τις μέρες κάνω συνέχεια πρόβες για μια παράσταση που έχουμε σαν σχολείο και σε συνδυασμό με τον διάβασμα ,πού χρόνος για post.Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα από τα post που έπρεπε να γίνει.Θα σας μιλήσω για την καινούρια ενυδατική μου .



  Λοιπόν  ήθελα μια πιο εξειδικευμένη κρέμα ημέρας γιατί εκτός από την λιπαρότητα ,παρατήρησα ότι άρχισαν να δημιουργούνται και πόροι  ,όπως και ακμή . Έτσι είπα να δοκιμάσω την effaclar duo απο την La Roche Posay.Είναι πάρα πολύ καλή.Αρκετά ελαφριά δηλαδή δεν βαραίνει την επιδερμίδα και θα έλεγα χωρίς ιδιαίτερη μυρωδιά. Για το δικό μου δέρμα που όπως προανέφερα είναι λιπαρό (κυρίως στην ζώνη Τ) ,με ακμή και πόρους είναι πολύ καλή επιλογή .Την χρησιμοποιώ εδώ και 1 μήνα και έχω δεί πολύ καλά αποτελέσματα.Νιώθω το δέρμα μου  ενυδατωμένο όσο πρέπει  και οι πόροι μου έχουν μικρύνει (οι περισσότεροι).Η τιμή της ανέρχεται στα 15 ευρό για όποια κοπέλα ενδιαφέρετε και μπορείτε να την βρείτε σε φαρμακεία και hondos.



 Αυτά για τώρα.Έρχεται διαγωνισμός.
Ψάχνω ακόμα το δωράκι σας.
Φιλιά πολλά 
Εύη