Σελίδες

18/3/13

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΝ

Καλό Μεσημέρι και Καλή Σαρακοστή !!
Ελπίζω χθες να διασκεδάσατε και με το παραπάνω ,μιας και ήταν η τελευταία μέρα της Αποκριάς. Εγώ βγήκα και ντύθηκα Βενετσιάνα .Μην φανταστείτε πολλά πράγματα ,μια μάσκα ,γάντια σε συνδυασμό με ένα μαύρο φόρεμα.Ωστόσο σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα προϊόντα που δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ποτέ.Ευτυχώς δεν είναι πολλά ,αλλά τα λεφτά μου τα κλαίω ακόμα.

  
Αρχίζω με ένα μολύβι ματιών από την erre due no18.Είναι το λευκό μολύβι ματιών που έχουν.Είχα ακούσει πάρα πολλά καλά λόγια για την erre due και λέω μιας που είναι έτσι γιατί όχι.Δοκίμασα να αγοράσω ένα μολύβι ματιών για να έχω μια γνώμη για κάποιο από τα προϊόντα της.Καλύτερα να μην το έπαιρνα.Ενώ έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος στο χέρι ,όταν το τοποθετώ στο μάτι δεν φαίνεται καθόλου,με αποτέλεσμα να είμαι μια ώρα και να πιέζω το μολύβι να γράψει στο μάτι μου.Το ίδιο και με ένα ακόμα μολύβι της seventeen no27.Ακριβώς τα ίδια και αυτό.Στη συνέχεια έχουμε ένα concealer επίσης της seventeen χρώματος πράσινου ,το οποίο ισχυρίζεται ότι καλύπτει τις κοκκινίλες.Να σας πω την αλήθεια ,τίποτα δεν κάνει.Εμένα προσωπικά τίποτα δεν μου έκανε ,μόνο να αφήνει μια ελαφριά πρασινάδα στο πρόσωπο μου .
Η βάση για τις σκιές της essence.Οκ,το άκουγα που το έλεγαν κάποια κορίτσια αλλά ήθελα να του δώσω μια ευκαιρία.Δεν δουλεύει ,τίποτα .Το χρησιμοποιούσα 1 ολόκληρο μήνα και τίποτα.Το επόμενο προϊόν είναι η πούδρα του korre.Το δέρμα μου είναι λιπαρό προς μικτό με έντονες κοκκινίλες και σημάδια ακμής.Ήθελα μια πούδρα που να μην έχει πολλά χημικά και προτίμησα του korre λόγο του ότι έχει φυσικά προϊόντα. Έβαζα,έβαζα τίποτα .Δεν απορροφούσε την λιπαρότητα καθόλου και φαινόμουν σαν να με έχουν στοκάρει.
Τελευταίο προϊόν είναι ένα scrub από την garnier.Γιατί garnier ,γιατί??? Ο,τι έχω πάρει από αυτή την εταιρία είναι υπέροχο.Το συγκεκριμένο scrub δεν κάνει για το δικό μου πρόσωπο διότι έχει πάρα πάρα πάρα πολύ λεπτούς κόκκους και εγώ έχω μεγάλους πόρους.Οπότε δεν μπορεί να κάνει δουλεία.Και μυρίζει πολύ ωραία.


Προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τα παραπάνω προϊόντα με διαφορετικό τρόπο ώστε να κάνω μια απόσβεση των χρημάτων.πχ.τα μολύβια τα χρησιμοποιώ ως σκιά και το scrub σε καθημερινή βάση πρίν από το καθαριστικό προσώπου μου!!!

Ελπίζω να πήρατε μια γνώμη!
Να υπενθυμίσω πως επειδή δεν κάνει στο δικό μου 
πρόσωπο δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για σας!!
Θα τα πούμε την επόμενη φορά!!
Εύη