Σελίδες

8/2/13

My new Perfume!!!!

Γεια σας!!
Πως είστε ??
Ξέρω ,ξέρω έχουν περάσει αρκετές μέρες από τότε που είχα ξανακάνει post ,αλλά δεν προλάβαινα καθόλου.Τώρα, όπως θα είδατε και από τον τίτλο αυτό το post αφορά το νέο μου άρωμα, το οποίο είναι το La Vie Est Belle από την Lancome.Για όσες τυχόν δεν το ξέρουν έχει βγεί στην αγορά εδώ και 5-6 μήνες ,σίγουρα θα το έχετε δει μέσα στην βόλτα σας στα Sephora ή τα Hondos.

Λίγα λόγια τώρα για το άρωμα.Προσωπικά δεν μπορώ να διαλέξω εύκολα άρωμα ή κολόνια. Αν όμως διαλέξω θα είναι είτε κάτι απαλό σε άρωμα είτε κάτι πολύ βαρύ που δεν θα φοριέται το πρωί.Το άρωμα αυτό για μένα δίνει ακριβώς αυτό που ζητάω.Ένα ήπιο αλλά χωρίς να περνάει απαρατήρητο άρωμα στην επιδερμίδα μου.Η βάση του είναι η ίριδα Pallida,ενώ προσθέτονται άνθη πορτοκαλιάς ,γιασεμί,μαύρο φραγκοστάφυλο και αχλάδι.Επιπλέον στην βάση του υπάρχουν τα αρώματα από βανίλια ,πραλίνα και αιθέριο έλαιο από πατσουλί(μην με ρωτήσετε δεν ξέρω τι είναι).Έχει βγει σε πλήρη σειρά δηλαδή το άρωμα(κολόνια δεν υπάρχει τουλάχιστον ακόμα),κρέμα σώματος και αφρόλουτρο.
(να σας βάλω  και το σποτάκι να το δείτε )

 
Πρωταγωνίστρια η φανταστική Julia Roberts.Φεύγω όμως εκτός θέματος.Για μένα είναι ένα άρωμα που μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες.Στο δέρμα μου παραμένει αρκετή ώρα ,ενώ σε συνδυασμό με την κρέμα σώματος κρατάει όλο το βράδυ.
Περάστε μια βόλτα να το μυρίσετε ή αν το έχετε μυρίσει πείτε μου τη γνώμη σας.Την κρέμα σώματος δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα για να σας πώ την άποψή μου αλλά το άρωμα το έχω λατρέψει πραγματικά....
       Αυτά για τώρα θα τα πούμε σε ένα επόμενο post!!!
Φιλιά πολλά...
Εύη
(το post αυτό δεν είναι διαφημιστικό)