Σελίδες

2/2/13

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

Καλημέρα !!
Τελείωσε και ο Ιανουάριος ,κι΄'ομως ναι,και έφτασε ο Φλεβάρης .Δεν κατάλαβα πότε πέρασε ένας μήνας,στο άψε σβήσε.Πότε είχαμε Χριστούγεννα  πότε φτάσαμε στον Φλεβάρη ούτε και γώ ξέρω.Να σας ζητήσω συγνώμη που δεν έγραφα post ,δεν προλάβαινα καθόλου πραγματικά.Τον μήνα που μας πέρασε ξεχώρισα κάποια πραγματάκια που μερικά τα έχετε δει ξανά και ξανά και μερικά τα βλέπετε για πρώτη φορά.
Λοιπόν κλασσικά η NAKED 2 δεν χρειάζεται να πώ πολλά ,έχω κάνει και ένα σχετικό review.Είναι το all time classic μου.Τον Ιανουάριο με είχε πιάσει μια τρέλα να φοράω σκούρο κόκκινο κραγιόν.Επέλεξα από τη MAC την απόχρωση Dare You.Είναι ένα κόκκινο-καφέ χρώμα .Πολύ ωραίο και για τα γούστα μου που είναι λίγο περίεργα πολύ καλό.Στα μάτια μου χρησιμοποίησα αρκετές φορές τα δάκρυα αμορφίας από την KITEN BEAUTY.Είναι δάκρυα που ουσιαστικά ,ενυδατώνουν τα μάτια και τα κάνουν πιο υγρά και γυαλιστερά.Αν δεν το έχετε δοκιμάσει είναι μια πολύ καλή επιλογή .Τα βρίσκεται σε hondos center και σε φαρμακεία.Η μάσκαρα που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν η lash architect 4D  από την L'OREAL.Πολύ καλό προϊόν και αυτό.Στο πρόσωπό μου χρησιμοποιούσα το makeup από τη BOURJOIS το healthy mix.Αν ψάχνετε για ένα makeup που να έχει πολύ καλή κάλυψη και να ενυδατώνει τότε είναι το κατάλληλο για σας.Βέβαια ήταν λίγο ακριβούτσικο ,κόστιζε 20 ευρώ.Θεωρώ ότι για drugstore προϊόν είναι πολύ ακριβό.Στα μαλλιά μου χρησιμοποίησα την λακ από την PANTENE .Αρκετά καλή ,πολύ ελαφριά και φεύγει πανεύκολα.Στα νύχια μου χρησιμοποίησα 2 βερνίκια περισσότερο .Το ένα είναι από SEVENTEEN και το άλλο από AVON.Έχω κάνει ένα post και τα αναφέρω μπορείτε να τα δείτε εκεί.Στο σώμα μου χρησιμοποίησα αρκετές φορές ένα body butter από το BODY SHOP.Πάρα πολύ ενυδατικό και μυρίζει υπέροχα.Και το τελευταίο το οποίο το λάτρεψα πραγματικά είναι το αμυγδαλέλαιο που το χρησιμοποίησα κυρίως στα φρύδια μου και στις βλεφαρίδες μου.Αν έχετε θέμα με τα φρύδια σας ή τις βλεφαρίδες σας χρησιμοποιήστε το και θα δείτε αποτελέσματα.Εγώ έβαζα μια σταγόνα στα φρύδια από τη μέσα μεριά και στις βλεφαρίδες και άρχισαν από την τρίτη μέρα να πυκνώνουν. Πολύ καλό!!!
 
                Αυτά από μένα.....
Πείτε μου και κάποιο δικό σας αγαπημένο.!
Εύη