Σελίδες

23/2/13

Avon vs Aussie....

Καλησπέρα.!!
 Τι κάνετε?   
   Εγώ μόλις μπόρεσα να φτιάξω το internet για ανεβάσω post, διότι από το πρωί δεν μπορούσα να συνδεθώ ...Σήμερα ευτυχώς έχει πολύ ωραία μέρα σε σχέση με τη χθεσινή ....Έχει αρχίσει να με πιάνει το mood της άνοιξης και παράλληλα ένα άγχος οπότε δεν ξέρω τι είναι καλό ή κακό από τα δύο.Σημερινό post το crash test μεταξύ Avon και Aussie.
  Τα μαλλιά μου πιο ξηρά δεν θα μπορούσαν να είναι ,οπότε η περιποίησή τους χρειάζεται ώρες ή καλύτερα μέρες ,μήνες για να έρθουν σε μια καλή κατάσταση.Μπορεί να είναι μακριά αλλά έχουν και το τίμημα τους π.χ. τακτικές επισκέψεις στο κομμωτήριο ,περισσότερα προϊόντα και συχνά λουσίματα. Ωστόσο ήθελα ένα προϊόν που θα μου τα προστάτευε από τη θερμότητα και κατέληξα μετά από άπειρες δοκιμές σε δύο που δεν διαφέρουν και πολύ.


  • Το προστατευτικό μαλλιών της Avon το είχα δοκιμάσει για πρώτη φορά πρίν από 2 χρόνια.Περιέχει 100 ml και κόστιζε γύρω στα 7-8 ευρό .Μυρίζει σαν τα προϊόντα κομμωτηρίου αλλά σε πιο γλυκιά version.Το εφαρμόζω στα μαλλιά μου όταν είναι νωπά και χτενίζω για να πάει παντού.Στη συνέχεια στέγνωνα με το πιστολάκι και έτοιμη.Με το που τελείωνα το στέγνωμα τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά και χωρίς ξηρές άκρες. Λάδωναν μετά από 3 μέρες όπως θα έλεγα και ένα "κανονικό" μαλλί χωρίς προϊόντα ή ξηρότητα. Πολύ καλό προϊόν και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.




  • Το προστατευτικό μαλλιών της Aussie είναι σχετικά νέο προϊόν στην αγορά και απ' ότι ξέρω έχει γίνει πάταγος.Με το συγκεκριμένο προϊόν έχω μια σχέση αγάπης/μίσους.Ενώ μυρίζει υπέροχα καλύτερα από της Avon  δεν μου προστατεύει τα μαλλιά όσο αυτό της Avon.Για την ακρίβεια μία τα προστατεύει ,μία δεν...Ίσως να φτάει και ο τρόπος που το χρησιμοποιώ..Κοστίζει 7 ευρό και περιέχει 150 ml .Υπάρχει 1 ευρό διαφορά και 50 ml.Το χρησιμοποιώ ακριβώς με την ίδια τεχνική που χρησιμοποιώ και της Avon.Ένα αρνητικό που βρήκα είναι ότι κάνει τα μαλλιά μου να λαδώνουν λίγο γρηγορότερα δηλαδή στις 2 μέρες από τη μέρα που λούστηκα .Όμως δεν είναι θέμα.Είναι και αυτό επίσης πολύ καλό και επαγγελματικό επίσης.

Από τα 2 δεν ξέρω πιο να διαλέξω.Το ένα μου κάνει απαλά τα μαλλιά ,ενώ το άλλο μυρίζει πολύ ωραία .Θα έλεγα και τα δύο με μία πιο διαφορετική χρήση της Aussie.
Αυτά για σήμερα θα ανεβάσω και αύριο ένα post.Ακούω παραγγελιές...
 Θα τα πούμε σύντομα !! 
  Εύη