Σελίδες

17/2/13

50 Random Facts Tag-- Part 1

Γεία σας!!
Τι κάνετε??
Εγώ είμαι σε μια απεγνωσμένη κατάσταση διότι ψάχνω θέμα για μια εργασία που έχω και δεν βρίσκω κιαν βρω θα είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο.Βάλε και τον καιρό που δεν έχει σταματήσει να βρέχει μια βδομάδα τώρα.Όπως θα είδατε και από τον τίτλο σήμερα έχουμε tag... yeahhh
Το συγκεκριμένο tag κυκλοφορεί στο youtube αλλά ήθελα πολύ να το κάνω και είπα γιατί όχι.
Λοιπόν ας αρχίσουμε.

1.Είμαι αιγόκερος στο ζώδιο.Μερικοί λένε ,βασικά οι περισσότεροι ότι είναι το χειρότερο ζώδιο και μπλα μπλα μπλα μπλα...Βλακείες εγώ πιστεύω ότι είμαστε πολύ καλά παιδιά..

2.Τρελαίνομαι για ελληνικές ταινίες, και όταν λέω ελληνικές ταινίες εννοώ τις παλιές καλές ελληνικές ταινίες .

3.Μου αρέσει η σοκολάτα υγείας ...Αυτό

4.Μαγειρεύω πολύ καλά...

5.Όταν ήμουν μικρή είχα κοντά μαλλιά ,αγορίστικα...Φρικτή εμπειρία.Μαμάδες μην το κάνετε ποτέ  στα κορίτσια σας ,ούτε καρέ...

6.Ξέρω να χορεύω λάτιν χορούς ..τους περισσότερους .Σταμάτησα όμως λόγω β' και γ' λυκείου ,μετά βλέπουμε

7.Πεθαίνω για όλες τι θετικές επιστήμες....Μαθηματικά ,Φυσική και Χημεία είναι το φόρτε μου "ΘΕΤΙΚΗ λέμε"

8.Συμμετέχω στην θεατρική ομάδα του σχολείου.....και ο ρόλος που θα παίξω στο τέλος είναι εντελώς έξω από τα νερά μου...είμαι άνδρας /άγαλμα ....

9.Πιστεύω στα παραμύθια ...εε καλά τώρα και πιο κορίτσι δεν πιστεύει

10.Όταν βλέπω θρίλερ ,είμαι αδιάφορη στις σκηνές ή σχολιάζω ....δηλαδή κλασσικό σχόλιο .."ξέρεις τι θα γίνει τώρα εε ,ξέρεις ........"

11.Θέλω να περάσω στο πολυτεχνείο κάτι που οι γονείς μου δεν το ξέρουν χεχεχε

12.Σιχαίνομαι το καλοκαίρι..μου αρέσει περισσότερο ο χειμώνας το κρύο κλπ

13.Μπορώ να κοιμάμαι για ώρες αρκεί να έχω ένα ζεστό κρεβάτι και μαλακό στρώμα.....

14.Έχω μια φίλη την οποία μ' αρέσει να την πειράζω .....ναι Έλενα για σένα μιλάω...

15.Όταν γελάω μετά δεν μπορώ να σταματήσω......

16.Τρώω πολλές σούπες.....

17.Το πιο υπέροχο μέρος στην Αθήνα που θα μπορούσα να μείνω για πάντα είναι η Πλάκα.....

18.Δεν εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους.

19. Εκνευρίζομαι  πολύ εύκολα...πάρα πολύ εύκολα

20.Ο σωματότυπος μου είναι curvy 

21.Μου αρέσει το μαύρο και το μπορντό ...

22. Δεν μπορώ να κάνω το eye-liner ....Ναι ναι κι'όμως

23.Ψωνίζω περισσότερο απο τα H&M

24.Έχω το "χάρισμα " να καταλαβαίνω πότε λένε ψέμματα.

Αυτό είναι το part 1 σε λίγο θα ανεβάσω και το Part 2