Σελίδες

17/2/13

50 Random Facts ----Part 2



Γεία σας και πάλι αυτή είναι η συνέχεια του tag....
enjoy ......

25 .Είμαι κλειστός χαρακτήρας ....αλλά το φτιάχνουμε αυτό σιγά σιγά

26.Όταν κάνω αστεία ,ξεραίνονται στα γέλια οι φίλοι μου

27.Είμαι αρκετά επίμονη...

28.Σε μια νέα παρέα θα προσαρμοστώ δύσκολα.

29.Όταν είμαι μόνη μου στο σπίτι ,βάζω μουσική και χορεύω μέχρι να κουραστώ.

30.Ξέρω να παίζω σκάκι 

31.Όταν είμαι μικρή ήθελα να γίνω τραγουδίστρια...

32.Μπορεί όλο το σπίτι να λάμπει απο καθαριότητα αλλά το δωμάτιό μου θα είναι μονίμως άνω κάτω ...

33.Όταν βαριέμαι φτιάχνω γλυκά.

34.Κρατάω τα χρήματά μου χωρίς να τα χαλάσω αλλά  ξοδεύω των άλλων.

35.Βλέπω ακόμα ταινίες της Disney.

36.Δεν έχω πάει στο allou fan park. 

37.Βλέπω GAME OF THRONES.

38.Δεν μπορώ να διαβάσω πρίν να πέσει ο ήλιος τα μαθήματα του σχολείου.

39.Τα πρωινά ξυπνάω μισή ώρα πρίν απο το χτύπημα του κουδουνιού για την πρώτη ώρα..


40.Τις νύχτες από Παρασκευή για Σάββατο κοιμάμαι στις 6 το πρωί .....και όχι δεν γυρίζω από έξοδο απλά βλέπω ταινίες.

41.Μου αρέσουν οι αστραπές....

42.Δεν έχω αγαπημένη ταινία...

43.Βλέπω Μπράφ..Κράξτε με, ναι βλέπω...

44.Μου αρέσει η πολίτικη κουζίνα και το σουβλάκι ...

45.Καθημερινώς χορεύω Ganganam Style..

46.Ακούω μουσική από 80s ...όχι ότι δεν ακούω και την τωρινή

47.Δεν μου αρέσουν τα μίνι φορέματα ή φούστες ....

48.Το πρωί τρώω Danette με σοκολάτα....

49.Τρώω πολλά πορτοκάλια...

50.Και τέλος βλέπω τούρκικα.... οκ ....τι να κάνουμε δεν έχει και κάτι τις προκοπής η τηλεόραση



Αυτά ήταν τα 50 random facts  για μένα.Κάνω tag όλες τις κοπέλες  που θέλουν να κάνουν το συγκεκριμένο tag .Και θα ήθελα να μου πείτε και 1 δικό σας random tag..
Αυτά για τώρα ..
πολλά φιλιά Εύη