Σελίδες

17/1/13

REVIEW :L'OREAL PARIS

Γεια σας κουκλίτσες μου ..
Τι μου κάνετε??
Εγώ είμαι χάλια ,γράφω συνέχεια αυτή τη βδομάδα και νιώθω κουρασμένη από την κορφή ως τα νύχια...Αλλά τι σας λέω τώρα ,ας μπω στο θέμα κατευθείαν ...Πριν ένα μήνα περίπου είχα δηλώσει συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό που έκανε η L'oreal Paris στο facebook για τα 100.000 γενέθλιά της.Που λέτε , είχα δηλώσει συμμετοχή και πριν από 1 ή 2 βδομάδες (νομίζω 2) με πήραν τηλέφωνο ότι είμαι μια από  της 100 τυχερές που κέρδισαν.Το δώρο μου?? Μια μάσκαρα και μια κρεμώδης σκιά.
Η μάσκαρα είναι η Lash Architect 4D και η σκιά είναι κρεμώδης. Και τα 2 είναι εξίσου υπέροχα προϊόντα. Και για να πω την αλήθεια είναι η πρώτη φορά που αποκτώ κάποιο προϊόν. Η μάσκαρα είναι πολύ καλή.Με την πρώτη στρώση γυρίζει αρκετά τις βλεφαρίδες μου και τους δίνει ένα έντονο μαύρο χρώμα.Η σκιά είναι αρκετά καλή.Έχει πολύ διάρκεια ,τουλάχιστον σε μένα,και δίνει ένα θαυμάσιο σκούρο μοβ χρώμα.Το μόνο αρνητικό που της βρήκα είναι ότι στεγνώνει αρκετά γρήγορα.
Από τα 2 περισσότερο μου άρεσε η μάσκαρα για το χρώμα της και την διάρκεια που έχει (την οποία δεν σας είπα πιο πάνω,δεν πειράζει την λέω  τώρα).




Έχετε δοκιμάσει κάποια προϊόντα της L'oreal Paris??
Πείτε μου τη γνώμη σας και αν θέλετε προτείνετε μου μερικά..
Σας φιλώ Εύη