Σελίδες

5/1/13

HAUL:essence ,kitten beauty,apivita etc

Γεια σας!!
Τι κάνετε??
Ελπίζω να είστε καλά. Εγώ αντιθέτως έχω αρχίσει να περνάω ένα ελαφρός κρυολόγημα.Το σημερινό post είναι haul.Θα σας δείξω τα τελευταία προϊόντα που αγόρασα...
Λοιπόν....
Αγόρασα τους όρους ματιών από την Kiten Beauty.Πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει για τα μάτια. Προετοιμάζουν τα μάτια για το μακιγιάζ και παράλληλα τα ενυδατώνουν.Τα είχα αγοράσει και παλιότερα αλλά σταμάτησα για λίγο καιρό,δεν ξέρω και 'γώ γιατί.Τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 βδομάδες και δεν μπορώ χωρίς αυτά.Η τιμή τους είναι λίγο τσιμπημένη ,κοστίζουν 13,50 ευρό νομίζω.Πάντως τα χρήματα δεν πάνε χαμένα.
Από την Apivita αγόρασα τη μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινο άργυρο και το πίλινγκ με ελιά.Τα συγκεκριμένα προϊόντα τα χρησιμοποιώ εδώ και 1 χρόνο περίπου.Το πίλινγκ είναι λεπτό και δεν τραυματίζει το δέρμα μου ,ενώ η μάσκα καθαρίζει την επιδερμίδα μου και την κάνει πιο απαλή .Τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Έχοντας ένα θεματάκι με τους μαύρους κύκλους είπα να αγοράσω μια κρέμα ματιών.Αγόρασα από τη Nivea μια κρέμα ματιών.Να πω την αλήθεια δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη,να μου πεις δεν την 
έχεις χρησιμοποιήσει και πολλές φορές.Θα σας πώ την πλήρη γνώμη μου σε ένα review.
Στη συνέχεια έκανα μια βόλτα από τα Hondos Center και πήρα από τη συλλογή της essence -breaking dawn 2 την πούδρα με shimmer,μια σκια με glitter και ένα μανό.Θα τα δείτε λίαν συντόμως.
Από την Seventeen ένα κονσίλερ(είναι αυτο που μοιάζει με κραγιόν η συσκευασία του) σε πράσινο χρώμα.Δεν έμεινα ευχαριστημένη θα σας μιλήσω σε ένα διαφορετικό post γι' αυτό.
Τέλος μια μάσκαρα την οποία είχα ξαναπάρει πρίν κανα 2 χρόνια.Από Maybelline την the falsies volum express.Πάρα πολύ καλή δεν υπάρχουν λόγια.
                          Αυτά ως τώρα!! 
                Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα??? 
                                          Σας φιλώ...
                                             Εύη