Σελίδες

3/1/13

Σκέψεις για το 2013 και Υποσχέσεις

Γεια σας και Καλή Χρονιά!!

  Ελπίζω να περάσατε υπέροχα τις διακοπές των Χριστουγέννων.Εγώ πάντως θα έλεγα ότι τις πέρασα διαβάζοντας.Είπα για πρώτο post του χρόνου να κάνω ότι τριγυρνάει στο μυαλό μου για το 2013.Λοιπόν αρχικά θα έλεγα ότι στόχος του  2013 είναι να διαβάσω (THE BIG PROMISE), πολύ ,όταν λέω πολύ πολύ πολύ πολύ όλα τα πολύ σε όλες τις γλώσσες του κόσμου.Και ο λόγος οι πανελλήνιες, όχι ότι δίνω φέτος αλλά μια προετοιμασία ποτέ δεν έβλαψε κανέναν....Στη συνέχεια να χάσω τα αυτά τα αναθεματισμένα τα περιττά κιλά που με βασανίζουν ,όχι ότι καίγομαι κιόλας αλλά λέω άντε μια που είναι ας γίνει....... τώρα θα λέτε τι μας ενδιαφέρει κουκλίτσα μου ,αλλά οκ ....Να απαλλαγώ από την ακμή και τις κόκκινες περιοχές που με βασανίζουν και να έχω ένα πρόσωπο επιτέλους ανθρώπινο...Αυτά για προσωπικό επίπεδο..

   The Blog: Όταν άρχισα το Blog δεν ήξερα πώς θα έπαιρνα τόσα πολλά.Αυτό που λένε ότι σου δίνει πάρα πολλά το bloging/vloging είναι πράγματι αλήθεια (oo yes ,it's true).Στόχοι του 2013 για το blog μου  ,είναι να κάνω αρχικά περισσότερα posts (μακάρι παναγίτσα μου) ,με περισσότερη θεματολογία... Να επικοινωνώ με τις αναγνώστριες μου για ό,τι θέλουν δηλαδή για απορίες ,ερωτήσεις κλπ μηνννν φανταστείτε τίποτα άλλο..Γενικά το μόνο που θέλω να κάνω στο blog  είναι να μπαίνεις στο blog μου και να λές τά έχει όλα ..Θα προσπαθήσω όσο μπορώ πάντως να το φτιάξω...

Ελπίζω το blog μου να σας είναι ενδιαφέρον γιατί την έχω και αυτή τη μικρή ανασφάλεια... Εύχομαι το 2013 να σας φέρει ό,τι θελήσετε ,να πραγματοποιήσει να όνειρά σας και να έχετε κοντά σας ανθρώπους που σας αγαπάνε...Άκυρο το επόμενο post τι θα θέλατε να είναι???
                                                Σας ευχαριστώ και σας φιλώ!!!
                                                             Εύη