Σελίδες

24/11/12

Style Fever

Καλημέρα!!
Τι κάνετε ??
Χθες σας υποσχέθηκα ένα νέο ΄θέμα στο blog μου!!
Λοιπός όπως θα είδατε και από τον τίτλο θα μιλήσουμε για style fever....Ας αρχίσουμε...
Το σωστό τζιν πιστεύω είναι ένα must κομμάτι που έχουμε και θα έχουμε..Επιλέξτε το τζιν που κολακεύει καλύτερα το σώμα σας

Χρωματιστά Παντελόνια...Η νέα τάση που κυκλοφορεί φέτος είναι τα χρωματιστά παντελόνια.Εγώ είμαι ήδη fan καθώς έχω αγοράσει ένα μπορντό και ένα πιο μουσταρδή θα το έλεγα....Τολμήστε να το φορέσετε με την αγαπημένη σας μπλούζα  και το αποτέλεσμα θα πιο πολύ και από stylish...
Ένα ρούχο που είχα ,έχω και θα έχω είναι τα φαρδιά πουλόβερ...Μπορείτε να τα φορέσετε με πάρα πολλές επιλογές με ένα τζιν το πρωί και ένα πουκάμισο από μέσα και μποτάκια ή με ένα κολάν σε ουδέτερο χρώμα για πιο casual εμφάνιση....
Καμπαρτίνα...Την λατρεύω, μπορώ να πω ότι είναι το αγαπημένο μου παλτό για το χειμώνα..Για το πρωί συνδυάζω μια πιο σκούρα απόχρωση με ένα τζιν,μπλουζίτσα χαλαρή ,κασκόλ και all star ,ενώ για πιο απόγευμα/βράδυ μια πιο ανοιχτή απόχρωση και με κάποιο φορεματάκι και μπαλαρίνες ή γόβες..
Αν δεν είστε fan της καμπαρτίνας σας έχω μια διαφορετική προσέγγιση του συγκεκριμένου style..Μια μεγάλη και έντονη σε χρώμα ζακέτα θα απογειώση την εμφάνισή σας .Εγώ έχω ήδη μια τέτοια από πέρσι σε σκούρο κόκκινο χρώμα...
Ένα πράγμα που μ'αρεσει είναι οι γαλότσες ,αν και δεν έχω και προς το παρόν δεν θέλω, θεωρώ όμως πως δίνουν έναν παιδικό αέρα στο στύλ σας.Συνδυάστε τες με άνετες φουστίτσες ή παντελόνια..+++ τις βροχερές μέρες θα είναι σύμμαχός σας!
Τέλος ένα στύλ που αγαπώ πραγματικά είναι αυτό τις παρακάτω φωτογραφίας !! Μπότες σε οποιοδήποτε χρώμα είναι βασικό αξεσουάρ στην γκαρνταρόμπα μας και δε τώρα το χειμώνα που μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι και το βράδυ....
Τα παραπάνω styles είναι ένα αντίγραφο θα έλεγα τις δικής μου γκαρνταρόμπας. Μην ξεχνάτε ένα ωραίο style δεν επιτυγχάνεται με πάρα πολλά ρούχα ή αξεσουάρ ,λίγα και καλά!!
Εσείς τι λέτε σας αρέσει τέτοιου είδους στυλ ???
Και κάτι ακόμα θα θέλατε να δείτε κάτι άλλο στο blog μου??
Sorry που αργώ να γράψω κορίτσια μου αλλά διάβασμα πολύ διαβασμα΄....
Τα λέμε σε ένα επόμενο post....
Εύη