Σελίδες

18/11/12

REVIEW: Eyeslices - Μάσκες Ματιών Κρυογέλης.

Γεια σας!!!!
Χίλια συγνώμη που δεν έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό αλλά είχα αρκετό διάβασμα!!! Ελπίζω να είστε όλες καλά!!
Λοιπόν πρίν από περίππου 2 εβδομάδες μου στείλανε ένα πακέτο με μάσκες ματιών

Eyeslices !!! Το τι ακριβώς είναι θα σας το πει το βιντεάκι!! 

Πάμε τώρα στην δικιά μου γνώμη!!! Χρησιμοποιούσα τα eyeslices για τους μαύρους κύκλους(στην πράσινη θήκη) και έδωσα στη μαμά μου τα eyeslices για τις ρυτίδες(στην πορτοκαλί θήκη).Σαν εφαρμογή είναι πολύ εύκολη ,το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα βάλεις στο ψυγείο για λίγη ώρα και στη συνέχεια για 5 λεπτά πάνω στα μάτια.Λοιπόν στην πρώτη εφαρμογή που έκανα στα δικά μου ήταν αρκετά ωραία και πολύ δροσερά είδα μια μικρή βελτίωση αλλά μην φανταστείτε πολλά πράγματα.Στη συνέχεια καθώς τα χρησιμοποιούσα για 12 μόνο φορές είδα μια μέτρια βελτίωση στους μαύρους κύκλους μου,ίσως φταίει το ότι τα δικά μου μάτια είναι περισσότερο ευαίσθητα και όχι τόσο πολύ κουρασμένα....Όμως πιστεύω μια πιο εντατική χρήση θα είναι μια χαρά.!!
Πάμε τώρα στη γνώμη της μαμας!! Λοιπόν η μαμά μου όπως μου είπε είδε πολύ μεγάλη βελτίωση (και μεταξύ μας είναι το τέλειο πείραμα καθώς δεν βάζει κρέμες) .Σίγουρα θα τα ξανάπαιρνε!! Ακόμα συμφωνεί ότι είναι πολύ δροσερά και χαλαρωτικά.
Βέβαια ένα αρνητικό που βρήκα πιο πολύ εγώ είναι ότι η λιανική τιμή τους είναι 19,90euro.Λίγο ακριβά αν σκεφτούμε ότι είναι μόνο για 12 φορές χρήσης...Δικαιόλογίτε όμως διότι τα συστατικά που περιέχουν είναι ιατρικά (νομίζω)!Κατα τ'άλλα είναι ένα πολύ καλό προιόν ......Ευχαριστώ τον  κύριο Βασίλη Πρωτοπαππά που μου τα έστειλε..

Αυτά από μένα!!!! 
Θα προσπαθήσω μέχρι το βράδυ να κάνω ένα ακόμα post!!
Eyh