Σελίδες

6/11/12

MY EVERYDAY MAKEUP

Γεια σας!!!
Τι κάνετε??
Σήμερα είναι πολύ ωραία μέρα άσχετα βέβαια που είναι Νοέμβρης...Είχα σκοπό να πάω για μερικές καινούριες αγορές σήμερα και ο απεργιακός κλοιός μου το χάλασε δεν πειράζει όμως next time...Λοιπόν θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ!Να ξεκαθαρίσω ότι λέγοντας καθημερινό δεν σημαίνει ότι βάφομαι καθημερινά απλά μπορεί να υπάρχουν μέρες που θέλω να δείχνω λίγο πιο περιποιημένη...Γενικά όμως δεν έχω πρόβλημα να κυκλοφορώ άβαφτη....μια μικρή παρένθεση....Αφού λοιπόν βάλαμε και περιορισμούς(πσσσ τι μαθηματικό μυαλό θεέ μου) ώρα να σας δείξω τα πραγματάκια....
1)Αρχικά περνάω σε όλο το πρόσωπό μου το hello flawless foundation by BENEFIT στην απόχρωση "I'm plush & precious" PETAL θα κάνω αναλυτικό review.
2)Με ένα πινέλο για ρουζ βάζω το ρουζ από την BOURJOIS στο no74 rose ambre.Είναι ένα ελαφρύ ροζ χρώμα χωρίς καθόλου smimmer.
3)Στην εσωτερική γωνία του ματιού και στο κέντρο του βλεφάρου βάζω λίγο άσπρο μολύβι από τον KORRE no2S και το σβήνω προς τα έξω..
4)Mascara πάρααα πολύ ..Αυτή που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο είναι της MAYBELLINE one by one volum express...
5)Τέλος ένα ενυδατικό liposan επίσης από τον KORRE στην απόχρωση rose...
Και αυτό ήταν εύκολο και γρήγορο ,έμενα μου παίρνει γύρω στα 6-8 λεπτά ...
Εσείς βάφεστε καθημερινά ?? Αν ναι έχουνε κάποια κοινά προϊόντα??
kisses ,Eyh