Σελίδες

13/11/12

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ

Γεια σας!!!
Ελπίζω να είστε όλες καλά!!!
Σκέφτηκα ότι να κάνω ένα post για πραγματάκια που θεωρώ ότι είναι το Α και το Ω στο μακιγιάζ μας!!
Λοιπόν ας αρχίσουμε.....
1) Πινέλα και βουρτσάκια ....
Πρέπει να πλένουμε τα πινέλα μας και τα βουρτσάκια μας σε τακτικά χρονικά διαστήματα διότι είναι φορείς μικροβίων ... Εγώ χρησιμοποιώ το κρεμοσάπουνο DETTOL για να βεβαιωθώ ότι είναι πλήρως απολυμασμένα....

2)Τα καλλυντικά είναι προϊόντα με πολλά βιοχημικά προϊόντα και θέλουν μια ιδιαίτερη αποθήκευση...Λένε ότι πρέπει να βάζουμε στο ψυγείο κραγιόν ή διάφορα κρεμώδη προϊόντα ...Εγώ   δεν το κάνω αυτό... αυτό που κάνω είναι να τα "φυλάω" σε ένα ξηρό και δροσερό μέρος...

3)Τις παλέτες μας ή γενικά τις συσκευασίες που έχουμε με προϊόν μακιγιάζ προτείνω να τις καθαρίζουμε με κάποιο αντισηπτικό μαντιλάκι για περισσότερη καθαριότητα...

4) Το πιο σημαντικό απ'όλα είναι κατά τη γνώμη μου ότι τα προϊόντα είναι καθαρά για προσωπική μας χρήση...Καλό θα ήταν να μην μοιράζεστε να προϊόντα μακιγιάζ με άλλες κοπέλες διότι υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης ...

Τι θα λέγατε να σας δείχνω μέσο του blog μου βήμα -βήμα κάποιο μακιγιάζ ?? Θα σας άρεσε κάτι τέτοιο???
Πείτε μου κάτω στα σχόλια ....
Εύη