Σελίδες

2/11/12

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Γεια σας!!!!
Τι κάνετε??
Άλλος ένας μήνας έφτασε στο τέλος του.Επιτέλους είναι Νοέμβρης ....πως και πως περίμενα να έρθει....Λοιπόν ώρα να σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Οκτώβρη!!!

Αρχικά θα σας μιλήσω για τα προιόντα για το σώμα.Πρώτο είναι ένα αφρόλουτρο από την εταιρία Kings &Queens με άρωμα καρύδα.Πολύ ωραίο και το άρωμα διαρκεί αρκετά.Το συνδυάζω απόλυτα με την κρέμα σώματος από το Body Shop με άρωμα καρύδας..πάρα-πάρα πολύ ωραία και αυτή!!! Στη συνέχεια αγαπημένη μάσκα μαλλιών για αυτόν το μήνα είναι από την Garnier Fructis για αναδόμηση και προστασία.Κάνει τα μαλλιά τόσο απαλά σαν μετάξι και το λέω εγώ που έχω θέμα με τα μαλλιά.Επίσης από την Garnier είναι το σαμπουάν (αυτό το πράσινο που αχνοφένετε στην πάνω φωτογραφία) για δυνάμωση των μαλλιών ....πάρα πολύ καλό και αυτό.Το νέο μου απόκτημα είναι το CHI  silk infusion.Αυτό τι είναι ???!!! Αυτό είναι ένα μετάξι για μαλλιά. Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα και είναι πραγματικά υ-πε-ρο-χο!!!!Σίγουρα θα το ξαναγοράσω....

Προχωράμε στο πρόσωπο και όπως πάντα για τα μάτια είναι η NAKED 2....Η αγαπημένη μάσκαρα για αυτό τον μήνα είναι από τη MAC η false lashes extreme black.Πολύ ωραία και πάρα πολύ μαύρη.!! Αρνητικό το ότι δεν γυρίζει πολύ εύκολα τις βλεφαρίδες....Στη συνέχεια το foundation επίσης από MAC studio fix fluid (NW20) πολύ καλό και αυτό!!!! ¨Ενα liposan από τον KORRE έχω κάνει ένα σχετικό post....Η κρέμα της bioten για λιπαρές επιδερμίδες .Πολύ ενυδατική και μυρίζει πολύ ωραία. ¨Ενα κονσίλερ από την benefit στην απόχρωση no1 fair.Έχει πολύ καλή καλύψει και κρατάει αρκετά πάνω στο δέρμα. ¨Ενα ακόμα προιόν από MAC , αυτή τη φορά ένα ρουζ στην απόχρωση love joy.Είναι ένα σκούρο κόκκινο ρούζ με πολύ shimmer.Το λάτρεψα!!! Απ'ο AVON ένα μανό στην απόχρωση  vintage boutique και από SEVENTEEN  το no132.....¨Εχω κάνει επίσης ένα post με τα αγαπημένα μου μανό και μπορείτε να τα δείτε καλύτερα. Αγαπημένο κραγιόν Dare you απ'ο MAC (σας έπρηξα το ξέρω) .Βαθύ κόκκινο και αυτό..Έχω ένα θέμα με το κόκκινο δεν νομίζετε???Τέλος από την εταιρία VEET ένα ζεστό κερί αποτρίχωσης με αιθέρια έλαια και άρωμα βανίλιας θα κάνω review και θα σας πω την πλήρη αποψή μου.....

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προιόντα για τον μήνα Οκτώβρη.Το giveaway τρέχει ακόμα και αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση 9 μέρες έμειναν!!! Έχουμε κάποια κοινά??? 
Θα τα πούμε στο επόμενο post 
Πολλά φιλιά ,Εύη....