Σελίδες

2/10/12

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Γεια σας!!
Τι μου κάνετε??
Επιτέλους ο Σεπτέμβρης τελείωσε και τη θέση του πήρε ο Οκτώβρης!!Ας ελπίσουμε μαζί με τον μήνα να αλλάξει και ο καιρός γιατί η ζέστη θυμίζει Αύγουστο!!
Ας αρχίσουμε λοιπόν με τα αγαπημένα του μήνα!!
Πρώτα είναι ένα σαμπουάν ,μια μαλακτική και μια μάσκα μαλλιών από την DOVE! 
Το σαμπουάν είναι για ταλαιπωρημένα μαλλιά! Παρατήρησα ότι η ψαλίδα μου μειώθηκε αρκετά.Μυρίζει πολύ ωραία και αφήνει τα μαλλιά χωρίς κατάλοιπα πιτυρίδας. Η μαλακτική είναι πολύ ωραία ! Ξεμπλέκει τα μαλλιά πολύ εύκολα και τα αφήνει πολύ απαλά ! Η μάσκα είναι για βαμμένα μαλλιά.Βέβαια τα δικά μου δεν είναι βαμμένα αλλά θαμπά.Οπότε η χρήση της είναι καθαρά και μόνο για τόνωση του χρώματος!!!
Επόμενο πάλι από τη DOVE είναι η κρέμα σώματος για ξηρές επιδερμίδες.Είναι η καλύτερη ενυδατική που έχω δοκιμάσει ποτέ!! Αφήνει το δέρμα πάρα πολύ ενυδατωμένο και με μια αίσθηση φρεσκάδας.Σίγουρα θα την ξαναπάρω!!!!!
Δεν θα έλειπε η βαζελίνη από τα αγαπημένα!!! Είναι βαζελίνη με άρωμα καρύδας!! Μυρίζει καρύδα σαν την κρέμα από τα body shop! Εδώ δεν μπορούμε να πούμε πολλά γιατί είναι ότι πρέπει για το δέρμα ,τα χείλια ή τις φτέρνες!!! ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ!!
Το σιγουράκι μας!!!!  ΝAKED 2 BY URBAN DECAY ...Δεν θα πω πολλά έχω κάνει ένα σχετικό review το οποίο θα βρείτε εδώ http://thebeautyinthelife.blogspot.gr/2012/09/reviewnaked-palete-2.html
Απλά την αγαπώ!!!!
Λοιπόν αυτή είναι μια κρέμα χεριών που πολλές από σας μπορεί να μην γνωρίζετε!! Είναι από την εταιρία NAT&LAB.Είναι ελληνική εταιρία με φυτικά προϊόντα. Η έδρα της βρίσκεται στο Μαρούσι αλλά μπορείτε να την βρείτε και στις εκθέσεις που γίνονται στον σταθμό του Συντάγματος!! Είναι η καλύτερη κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει! Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή άφηνε τα χέρια μου απαλά σαν βαμβάκι.Για εσάς που τα χέρια σας αυτή την εποχή και τον χειμώνα γίνονται πιο ξηρά είναι ότι πρέπει...Μυρίζει βανίλια και διαρκεί  η μυρωδιά!!!
Από προϊόντα μακιγιάζ δεν έχω πολλά πραγματάκια διότι με την ζέστη δεν βαφόμουν καθημερινά!!Από ρουζ είναι το tenderling της MAC.¨Οπως μπορείτε πολύ καθαρά να δείτε είναι ένα πολύ απαλό χρώμα , για το πρωί είναι πολύ γλυκό!! Το αγαπημένο μανό του μήνα είναι από SEVENTEEN το no68. Είναι ένα μπλε σκούρο πολύ ωραίο για τον φετινό χειμώνα.Αγαπημένη μάσκαρα είναι η cat eyes  από τη MAYBELLINE.Το μόνο ελάττωμα είναι ότι φεύγει στις 6 ώρες μετρημένες.Επόμενο είναι το foundation από MAC το  studio fix fluid spf 15. Το χρώμα μου είναι το NW20. Πιο παλιά είχα πάρει το NW15 αλλά ήταν λίγο ανοιχτόχρωμο για μένα. Είναι πολύ καλό.Καλύπτει κάθε ατέλειά και δίνει πολύ καλό τελείωμα. Κάτι ακόμα από MAYBELLINE είναι η color tatoo-35 on and on bronze.Οι περισσότερες γνωρίζουμε ήδη για αυτή τη σειρά από σκιές σε μορφή κρέμας.¨Εχει διάρκεια και μάλιστα πάρα πολύ.Το χρώμα αποτυπώνετε στο μάτι  shimmer αλλά μην φανταστείτε κάτι υπερβολικό. Θα πάω σίγουρα να πάρω κι' άλλες!!! 
Τέλος ένα λευκό μολύβι από τον ΚΟΡΡΕ το no2S .Πολύ καλή απόδοση χρώματος και μεγάλη διάρκεια .
Λοιπόν αυτά είναι τα αγαπημένα μου για τον μήνα Σεπτέμβριο !!
¨Εχουμε κάποια κοινά???
Πολλά φιλιά Εύη!!!