Σελίδες

24/9/12

REVIEW: BB CREAM GARNIER

Γεια σας!!
Τι κάνετε???
Εγώ μόλις γύρισα και είμαι πτώμα.
Το σημερινό post είναι ένα review της bb cream από την Garnier!!
Την έχω εδώ και 3 μήνες περίπου και μπορώ να πω ότι είναι πάρα πολύ καλή!!! Δεν μπορώ να νιώθω την αίσθηση του foundation για πολλές ώρες γιατί αισθάνομαι ότι έχω "πολλά" πάνω στο πρόσωπό μου! Γι' αυτό έψαχνα κάτι πιο ελαφρύ...Η bb cream αυτή είναι πολύ ενυδατική ,μυρίζει υπέροχα και καλύπτει....Η κάλυψή του είναι εξαιρετική μπορώ να πω ότι φτάνει foundation. Η συγκεκριμένη είναι για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες ,ουσιαστικά είναι ματ!!! Προσωπικά το μόνο ελάττωμα που της βρήκα είναι ότι στο δικό μου πρόσωπο δεν δίνει 100% ματ υφή αλλά κατά 80-90%  θα έλεγα.Μπορεί να φταίει ότι έχω ευαίσθητο δέρμα και μια μικρή τάση ακμής .Αλλά είναι ένα υπέροχο προϊόν ,μου έχει λύσει τα χέρια πραγματικά.Ειδικότερα την καλοκαιρινή περίοδο με την ζέστη δεν ήθελα κάτι πολύ βαρύ για να βγω έξω .Το χρώμα μου είναι το light αν και θα ήθελα μια ακόμα μεσαία απόχρωση.... :P
Η τιμή της είναι στα 9.90 ευρό..Αρκετά οικονομική αν σκεφτείς ότι είναι και ενυδατική και foundation!!
that's all for now!!! 
Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας bb cream???
Θα τα πούμε ,Πολλά Φιλιά
Εύη