Σελίδες

24/9/12

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Mac,Urban Decay,Seventeen...

Καλησπέρα!!
Δεν είχα τι να κάνω είχα τελειώσει και τι διάβασμα και λέω ας γράψω ακόμα ένα post!Αυτό το post έχει να κάνει με κάποιες αγορές που έκανα πριν 2 βδομάδες.
Λοιπόν αγόρασα 2 μανό από την seventeen no68 ένα μπλε και no63 ένα σκούρο πράσινο!!!Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει το πράσινο αλλά το μπλε είναι πολύ ωραίο!!



Ακόμα την πολυπόθητη NAKED PALETTE 2 !!!Βέβαια θα κάνω ένα ξεχωριστό review γι' αυτήν διότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμα όλα τα χρώματα!! Αυτά που έχω δοκιμάσει προς το παρόν είναι πολύ ωραία και έχουν τρομερή απόδοση!!!
Επίσης ένα eye-liner από την MAYBELLINE αλλά δεν φαινόταν στην φωτογραφία και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.Και συνεχίζω με 2 πραγματάκια από  MAC είναι μια μάσκαρα --διότι μου τελείωσε η προηγούμενη που είχα --η false lashes extreme black νομίζω πρέπει να είναι limited και το cream color base στην απόχρωση pearl.Η μάσκαρα δεν μπορώ να πώ ότι με ξετρέλανε αλλά για κάθε μέρα είναι μια χαρά .Το cream color είναι πολύ ωραίο.Βέβαια έχει λίγο δύσκολη εφαρμογή διότι είναι frost αλλά με ένα πινέλο που απλώνουμε το highlight είναι μια χαρά.
Τελευταίο είναι το ροδόνερο!Το χρησιμοποιώ ως τονωτική λοσιόν κατά την διάρκεια της ημέρας και τις ώρες που νιώθω να "τραβάει" το δέρμα μου.Το έχω δοκιμάσει 4 φορές και έχω δει διαφορά έχουν αρχίσει και φεύγουν οι κοκκινίλες που είχα,very happy!!!!

Αυτά ως τώρα!! Το background είναι το γραφείο μου :/ στα επόμενα post θα έχει αλλάξει!!
Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα??
Πείτε μου τη γνώμη σας!!
that's all for now!! see you in the next post
kisses,Eyh