Σελίδες

23/9/12

Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

                                                                        Γεια σας!!!
                                        Αυτό είναι το πρώτο post που κάνω στο blog μου!!
Το blog μου λέγεται " The Beauty in the Life" που σημαίνει η ωραία (μέσα) στην ζωή!!
Θα είναι ένα blog που θα αναφέρεται στην ομορφιά ,σε προϊόντα ομορφιάς -μαλλιών  δηλαδή θα είναι ένα beauty blog.... Αρχικά ήμουν λίγο διστακτική για να δημιουργήσω ένα blog  αλλά είπα να το δοκιμάσω ,τίποτα δεν έχω να χάσω...
Λοιπόν ας αρχίσουμε με το πρώτο review
Πριν από μισό χρόνο περίπου αγόρασα από τα the Body Shop  ένα face mist with vitamin E... Είχα ακούσει αρκετά καλά λόγια και είπα να το δοκιμάσω.Είναι ένα mist για να fixari το μακιγιάζ και δίνει και ενυδάτωση! Προσωπικά μου άρεσε αρκετά είναι πολύ ενυδατικό και μυρίζει πολύ ωραία!!! Για όσες ενδιαφέρονται είναι αρκετά οικονομικό νομίζω 8 -10 ευρό πρέπει να κοστίζει δεν είμαι σίγουρη έχει περάσει αρκετό καιρός και δεν θυμάμαι...Ένα tip που έδωσε η Λούση από το youtube  είναι να το βάλουμε στην ψύξη για λίγη ώρα και μετά να το ψεκάσουμε στο πρόσωπό μας ..Είναι πράγματι πολύ δροσιστικό !!! Ακόμα το χρησιμοποιώ και ως ενυδατική καμιά φορά που βιάζομαι να φύγω και δεν έχω χρόνο...
                                      Αυτά προς το παρόν, θα τα πούμε σε ένα επόμενο post!!!
                                                      Πολλά φιλιά  ,Εύη